Les Dissantes 2024 – Compte enrere!

L’any 2013, la Fundació El Maresme organitza la primera edició de les Dissantes, un gran esdeveniment lúdic-festiu per donar visibilitat a les persones amb discapacitat intel·lectual des dels valors socials, i amb la diversitat i la inclusió com a eixos transversals.

Les Dissantes formen part de la programació de Les Santes i compten amb el suport de la direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró.

El 20 de juliol de 2024 les Dissantes arribaran a la seva 11a edició, consolidant-se com un dels actes inclusius més grans del territori!

A través d’en Santi, icona que apropa la discapacitat a tota la ciutat, les Dissantes 2024 oferiran més de 16 hores d’entreteniment per a tots els públics: activitats i jocs infantils, una Flashmob multitudinària, un sopar popular, una nit de concerts i més novetats, per tancar una gran Festa plena de valors.

Comptem amb tu! ;)

El cartell