L’ESPORT ADAPTAT INCLUSIU, SURT AL CARRER

A principis de mes, al Nou Parc Central de Mataró es va celebrar la II Jornada “L’Esport adaptat inclusiu, surt al carrer” on vam participar-hi amb un grup de vuit gimnastes de l’STO Pere Parera fent una exhibició d’aquesta modalitat, amb il·lusió per mostrar el treball realitzat durant el curs.

Aquesta jornada, organitzada pel Club FEM i l’Ajuntament de Mataró té l’objectiu de donar a conèixer les diferents modalitats esportives adaptades que es practiquen a Mataró i Maresme, i les entitats que hi estan al darrera.

Des de la Fundació hi hem participat perquè trobem molt interessant aquesta visió inclusiva i integradora, i ens agradaria que aquesta modalitat de gimnàstica rítmica/artística adaptada es pugués oferir aviat dins d’un club mataroní. Així doncs, aquesta jornada també ha tingut la vessant reivindicativa, perquè tots els clubs esportius de la ciutat tinguin una secció d’esport adaptat!