Un miler de persones i prop de 12.500€ recaptats a la 9a Caminada de l’Arboç

• Un miler de persones omplen de solidaritat el Passeig Marítim de Mataró a favor dels infants i adolescents amb pluridiscapacitat
  • L’edició 2024 de la Caminada de l’Arboç ha recaptat al voltant de 12.500€, que aniran destinats a finançar una part del Servei de Respir del centre i del Casal d’aquest Estiu

Aquest diumenge, el passeig marítim de Mataró ha estat l’escenari d’una autèntica marea solidària. Mataró s’ha bolcat, un any més, a una nova edició de la Caminada d’Escola l’Arboç, una jornada organitzada per l’AFA de l’Escola l’Arboç i l’Associació Mataró Camina i que s’emmarca dins del programa “Mou-te amb cor” de la ciutat de Mataró. Prop de 1000 persones han participat en una jornada lúdica i solidària que ja és tota una tradició, demostrant el seu suport incondicional amb l’alumnat amb pluridiscapacitat d’Escola l’Arboç.

Entre inscripcions, participacions a la tómbola, patrocinis i donacions realitzades a través de Mi grano de arena, aquesta 9a Caminada ha recaptat al voltant de 7.500 €. A aquests diners, se suma el donatiu de 5.000€ realitzat per part de Banco Mediolanum a través d’un repte solidari emmarcat dins el projecte social Mediolanum Aproxima liderat la family banker Valeria Albertario. Així, a falta de realitzar el recompte exhaustiu final, es calcula una recaptació aproximada d’uns 12.500€.

La Fundació el Maresme felicita a l’AFA i a l’associació Mataró Camina per l’organització, i agraeix el compromís social de Banco Mediolanum i  el de totes les persones, famílies, voluntariat, mitjans de comunicació, entitats i empreses col·laboradores que han fet possible aquesta 9a edició de la Caminada. La resposta massiva i entusiasta de la comunitat demostra, una vegada més, que la solidaritat i el compromís amb les causes justes són valors fonamentals de la nostra societat.

La Caminada de l’Escola l’Arboç no només busca recaptar fons per a les necessitats de l’alumnat amb pluridiscapacitat de l’escola d’educació especial de la Fundació el Maresme. També vol sensibilitzar la societat sobre la importància de la inclusió i l’acceptació de la diversitat.

Aquesta edició ha comptat amb unes condicions meteorològiques immillorables, permetent que tothom hagi pogut gaudir plenament d’una activitat per a tots els públics en un ambient ple de valors, diversió i comunitat.

La Fundació el Maresme és una entitat d’iniciativa social sense afany de lucre que promou i impulsa la inclusió social i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Maresme i de les seves famílies. L’Entitat impulsa i fa respectar els drets d’aquest col·lectiu fent-lo visible a la societat, reclamant i afavorint la seva participació activa i  acompanyant-lo en el seu procés vital d’adaptació, creixement i inclusió social a través d’una àmplia xarxa de serveis i centres especialitzats.