1a edició del “Premi Miguel Soler Pascual”, convocat per la Fundació Alsina i Arenas i Baum de Bernis i la Fundació el Maresme

• Aquest premi està obert a les escoles d’educació primària, així com a altres col·lectius, que participin en l’activitat de l’Aula Apícola de Can Parcala durant el curs 2024-25

• Les escoles participants hauran de presentar un projecte mediambiental centrat en una temàtica concreta, enguany l’elaboració d’un hotel d’insectes.

El premi té dues categories segons l’edat dels infants:

1r cicle d’educació primària (1r i 2n)
2n cicle d’educació primària (3r i 4t)

El centre educatiu guanyador a cadascuna de les categories rebrà un premi de 3.000€. També hi haurà un premi especial de 1.500€ obert a altres col·lectius no inclosos en les categories anteriors (consultar l’apartat “Dotació del Premi Miguel Soler Pascual” a les bases).

Trobareu la informació completa i el full d’inscripció al següent enllaç.

FRASE + LOGOTIPS OK_SUBVENCIÓ EMS I SMI_FUNDACIÓ EL MARESME